Vol 12, No 2 (2014)

Julio - Diciembre

Full Issue

View or download the full issue Sin título ()

Table of Contents

PAPERS

ICT in Higher Education: uses and implications in two courses of studies of Argentine Institutions/TIC en Educación Superior: usos e implicancias en dos carreras de instituciones argentinas PDF (Español)
Andrea Bibiana Puchmüller, María Marcela Puebla
Styles of Learning: a bet for the academic performance of the students in the higher education/Estilos de Aprendizaje: una apuesta por el desempeño académico de los estudiantes en la Educación Superior PDF (Español)
Laura Isaza Valencia
Psychological factors in low performing school adolescents with academic: depression and self-esteem/Factores psicológicos en adolescentes escolarizados con bajo rendimiento académico: depresión y autoestima PDF (Español)
Fernando Robert Ferrel Ortega, Juana Vélez Mendoza, Lucia Fernanda Ferrel Ballestas
Among hegemonies and counter-hegemonies of metalheads and non-metalheads university students in the city of Santa Marta: an analysis from Chantal Mouffe/Entre hegemonías y contrahegemonías de estudiantes universitarios metaleros y no metaleros en la ciuda PDF (Español)
Luis Ricardo Navarro Díaz, Luisa Fernanda Ramírez Juvinao
Return Storytellings/Las narrativas del retorno PDF (Español)
María Angélica Garzón
Between Public and Private: Press and Women’s Representation/Entre o Público e o Privado: Imprensa e Representação Feminina PDF (Español)
Nincia Cecilia Ribas Borges Teixeira
Ethnography: A methodological tool for research in cyberculture/La Etnografía: una posibilidad metodológica para la investigación en cibercultura PDF (Español)
Tania Meneses Cabrera, John Jairo Cardozo Cardona
Socially responsible UIS for culture: a perspective from the educational and social fields /La cultura socialmente responsable de la UIS: una perspectiva desde el ámbito educativo y social PDF (Español)
Ruth Zárate Rueda, Sonia Cristina García Rincón