La Hope returns
DOI:
https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2654Keywords:
comunicación, educación, tecnologías, pandemia, estrategias educativas, Comunicación, Estrategias educativas, Educación, Modernidad, Tecnología, PandemiaReferences
Referencias
Amador Baquiro, J. C. (2021). Memorias de hechos atroces, emprendimientos artístico – estéticos y visualidad: un estado de la cuestión. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2307
Angarita Cáceres, R. G. (2021). Juicios de justicia basados en el mérito. El caso de los estudiantes de preescolar de la Institución Etnoeducativa Rural Internado indígena Dumingueka del resguardo kogui malayo arhuako de la sierra nevada de Santa Marta. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2250
Balseca, M., Pérez Barral, O., Mena Hernández, L. del R., & Ayavaca Vallejo, B. L. (2021). Multimedia: recurso didáctico para educación especial. Encuentros, 19(01), 171-188. https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2274
Garcés, V. H. (2021). Estudios sociales de la radio: entre la instrumentalización, las mediaciones comunicativas de la cultura y la participación política. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2526
Hernández Carmona, L. J. (2021). El realismo Caribe como construcción imaginal garciamarquiana. Encuentros, 19(01), 122-136. https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2592
Hernández Suárez, C. A., Espinel Rubio, G. A., & Prada Núñez, R. (2021). Usos y gratificaciones de las redes sociales en adolescentes de educación secundaria y media: de lo entretenido a lo educativo. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2552
Isoglio, A. (2021). Traducción de conocimientos del software libre y de código abierto en las obras culturales. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2489
Ñáñez Rodríguez, J. J., & Piragua Rugeles, C. M. (2021). Instagram, de red social a ambiente virtual de aprendizaje: una experiencia con resultados inesperados. Encuentros, 19(01), 203-218. https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2485
Pérez Gómez, F. A., Velandia Galeano, J. H., & Gómez Márquez, A. C. (2021). Fostering Advanced English Oral Skills, Collaborative and Autonomous skills in Student-Teachers through an Online Peer Project. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2442 (Original work published 4 de febrero de 2021)
Quiñonez Mosquera, G. A., & Vega Barbosa, J. (2021). El emprendimiento resultado de investigación: una tarea pendiente en Colombia. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.1685
Rebolledo Mejía, M. M., Tirado-Vides, M. M., Mahecha-Duarte, D. P., & Villalobos-Tovar, J. del C. (2021). Incidencia del autoconcepto en el rendimiento académico de los estudiantes de educación secundaria. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2407
Ríos Pacheco, E. F., & Barbosa Trigos, J. F. (2021). Comunicación para la paz y resiliencia en las asociaciones de víctimas del conflicto armado. Encuentros, 19(01). https://doi.org/10.15665/encuen.v19i01.2518
Downloads
Published
Versions
- 2021-02-14 (2)
- 2021-02-12 (1)
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Javier Euardo Rosero
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Proposed Policy for Open Access Journals
Authors who publish in this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal the right of first publication, with the work registered under a Creative Commons Attribution License, which allows others to use the published work as long as the authorship and first publication in this journal are acknowledged.
- Authors can enter into additional contractual agreements for the non-exclusive distribution of the published version of the article (e.g., include it in an institutional repository or publish it in a book) as long as the first publication in this journal is acknowledged.
- Authors are allowed and encouraged to post their work online (e.g., on institutional or personal websites) before and during the submission process, as this can lead to productive exchanges and a greater and faster dissemination of the published work (see The Effect of Open Access).