Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Acerca de
Sobre Encuentros
Código de ética
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Indexación
Contacto
Buscar
Buscar
Registrarse
Entrar
Buscar
Buscar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 22 Núm. 02-Julio-dic. (2024): Dossier. Reframing the voices of Social Sciences in Latin America
Vol. 22 Núm. 02-Julio-dic. (2024): Dossier. Reframing the voices of Social Sciences in Latin America
Toy Story III. Linograbado sobre lienzo. Artista: Gabriel Acuña
Publicado:
2024-06-04
Número completo
PDF (English)
Editorial
Editorial
Diógenes Rosero-Durango
7-9
PDF (English)
Artículo
Political Science Education in the Digital Age: Perspectives for Higher Education
Alejandro Blanco-Zúñiga
11-25
PDF (English)
Governance and school performance in Colombia: A subnational look from the new institutional economy
David J. Luquetta-Cediel, Marco Ariza-Dau, Gustavo Rodríguez-Albor, José L. Ramos-Ruíz
26-42
PDF (English)
Self-control and academic performance. A comprehensive review and empirical study
David Álvarez-Maldonado, Nicolás Barrientos-Oradini, Mauricio Araneda-Reyes, Carlos Aparicio-Puentes, Fabián Cofré-Sadoval
43-57
PDF (English)
Knowledge management in the construction of peace in territories made up of Groups of Special Constitutional Attention in Colombia
Lady Suárez-Carvajal, Luis Navarro-Díaz, Andrea Aguilar-Barreto
58-70
PDF (English)
Tragedy, Logic, and Action in Hegel’s Outlines of the Philosophy of Right
John Rojas-Castillo
71-80
PDF (English)
A dilemma of gas flaring and venting regulation in Colombia
Challenges of reconciling environmental protection and legal stability of investors
Andrea Alarcón-Peña, Iván Vargas-Chaves, José López-Oliva
81-90
PDF (English)
The impact of funding for public state universities in Mexico on the quality of education
Gabriela Baltodano-García , Oswaldo Leyva-Cordero, Francisco Ganga-Contreras
91-104
PDF (English)
Visitas
Estadísticas
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as
Idioma
English
Español (España)
Português (Portugal)